Свинар Любов Олексіївна

/Files/images/P2160197.JPGВчитель математики та інформатики ЗОШ І-ІІІ ступенів с. Мала Лука
І категорія, 14 років стажу
В 1998 році закінчила Тернопільський державний педагогічний університет імені В.Гнатюка і отримала повну вищу освіту за спеціальністю « Математика» та здобула кваліфікацію вчителя математики та основ інформатики

Життєве кредо: Жити з безмежною любов’ю, непохитною вірою, незгасимою надією.
Педагогічне кредо: Навчаючи когось - постійно сам учись…
Проблема над якою працюю: «Формування інтересу учнів до математики шляхом використання дидактичних ігор на уроках»

Обґрунтування актуальності проблеми. Досягненню мети навчання математики та реалізації особистісно-спрямованого навчання, яке на перший план висуває завдання створення сприятливих умов для виявлення і розвитку здібностей учнів, задоволення їх потреб та інтересів, розвитку пізнавальної активності і творчої самостійності сприяє використання дидактичних ігор. Застосування дидактичних ігор на уроках математики - суттєвий резерв підвищення ефективності навчально-виховного процесу та взаємодії і взаєморозуміння між учителем і учнями підліткового віку. Гра, якщо вона правильно організована. більше ніж яка-небудь інша діяльність дозволяє всебічно та з більшою повнотою розвивати самостійність і самодіяльність підлітків на уроках математики залежно від вікових особливостей. Дидактичні ігри добре поєднуються із серйозним навчанням. Включення в урок дидактичної гри та ігрових моментів призводить до того, що процес навчання стає цікавим і захоплюючим, створює бадьорий, спрямований на роботу настрій в учнів, перетворює подолання труднощів на успішне засвоєння навчального матеріалу. Дидактичні ігри слід розглядати як один із видів творчої діяльності, що тісно пов'язаний з іншими видами навчальної роботи.

Кiлькiсть переглядiв: 252

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031