/Files/images/Гуцал.png Я , Гуцал ( Олійник )Тетяна Іванівна, народилася 10 листопада 1969 року в мальовничому селі Постолівка в родині службовців. З 1977 по 1987 рік навчалася у Раштівецькій середній школі . Любов до математики привела мене у Тернопільський педагогічний інститут на фізико – математичний факультет. Дипломованим спеціалістом стала у 1993 році.З того часу працюю у школах Гусятинського району: Зеленівській зош I-II ступенів, а згодом у Товстенській ЗОШ I-III ступенів вчителем математики .
Педагогічний стаж 26 років.
За старання та працелюбність під час чергової атестації у 2010-2011 навчальному році одержала вищу категорію .

Проблема, над якою працюю «Інтерактивне навчання на уроках математики як засіб підвищення компетентності учнів».

Те, що я чую, я забуваю.
Те, що я бачу й чую, я трохи пам'ятаю.
Те, що я чую, бачу й обговорюю, я починаю розуміти.
Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю я набуваю знань і навичок.
Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.
Набагато важливіше навчити, ніж просто розповісти.

Нагальною потребою сучасної системи освіти при викладанні математики є впровадження нових форм та методів навчання і виховання, що забезпечують розвиток особистості кожного школяра. Розв'язанню цієї проблеми сприяє впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках математики. Саме вони ефективніше, ніж інші педагогічні технології, сприяють інтелектуальному, соціальному й духовному розвитку школяра, готовність жити й працювати в гуманному, демократичному суспільстві.

Інтерактивні технології навчання зорієнтовані на:

  • створення умов для осмислення й вирішення проблем, пов'язаних із захистом своїх прав і прав товариша; усвідомлення обов'язку і відповідальності перед оточенням, плекання навичок культури і соціальної етики, що включать у себе дотримання моральних принципів та норм у суспільстві, пріоритет загальнолюдських цінностей;
  • соціалізацію особистості й формування в процесі виховання та освіти, навичок активної моральної дії;
  • розвиток особистості, яка здатна критично оцінювати події, що відбуваються в суспільстві.

В умовах інтерактивного навчання на уроках математики забезпечуються формування в його учасників передусім таких інтелектуальних умінь, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність приймати відповідальні рішення.
Суть інтерактивного навчання на уроках математики полягає ще й в тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів колективу. Це спів-навчання, взаємо - навчання (колективне, групує, навчання у співпраці), де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб'єктами навчання, розуміють, що вони роблять рефлектують з приводу тощо, вони знають, вміють і здійснюють.
На мою думку, за умов інтерактивного навчання учень може навчатися робити свідомий вибір серед широкого спектра альтернатив і брати на себе відповідальність приймати самостійні рішення, щодо розв'язку задач та вправ. Важливо, що кожен може це робити свідомо й грамотно.
І в цілому, інтерактивне навчання є однією з найбільш гнучких форм включення кожного учня в роботу, забезпечує перехід від простих до складних завдань, вчить використовувати не готові знання, а здобувати їх із власного досвіду, що веде до розвитку мислення - творчого і діалектичного. Новітні підходи до організації навчання роблять навчально-виховний процес різноманітним, цікавим та ефективним, а найкориснішим у такому навчанні є те, що математика починає подобатися.

Моє портфоліо

Кiлькiсть переглядiв: 337

Коментарi

  • роман

    2017-12-10 20:37:21

    ви часом не родичка гуцала василя ивановича з лискив коцюбинська с рада......

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Липень 2019 Наступна
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031