Рік народження: 1961
Освіта: вища
Місце роботи: ЗОШ І-ІІІ ступенів села Личківці Гусятинського району Тернопільської області
Посада: вчитель математики
Стаж роботи: 32 роки
Категорія: вища
Математика в моєму житті-це шлях до дитини,до таємниць її думки. І до кожного учня-свій, неповторний підхід.
Сучасна освіта-це освіта для людини,яка повинна вміти вирішувати складні проблеми,критично ставитись до обставин, приймати зважені рішення.
Перед нами, вчителями математики, стоїть завдання дати учням таку освіту,яка б дозволяла випускнику школи не виживати в суспільстві,а успішно реалізовувати свої здібності. Я стараюсь навчити школярів вміло діяти в нестандартних ситуаціях,володіти знаннями з різних галузей знань,толерантності. Добре розумію,що працювати так,як раніше,ми не маємо права. Тому вирішення питання про підвищення ефективності в навчанні математики-це мета,якої я прагну досягти в своїй щоденній праці.
Працюю над проблемою «Підвищення ефективності навчання математики шляхом використання інноваційних технологій в умовах сучасної модернізації освіти»,бо вважаю,що вона має високу актуальність.
У своїй роботі я стараюсь поєднувати традиційні методи навчання з інноваційними технологіями,чільне місце серед яких займають інтерактивні. Інтерактивні технології дають змогу враховувати потреби учнів у математичній підготовці відповідно до того,яке місце вона займе в їх майбутньому,з яким багажем знань підуть вони у життя.
На своїх уроках використовую технології кооперативного навчання: роботу в парах,роботу в малих групах,варіантами організації яких є «Коло ідей», «Карусель», «Акваріум» Всі вони формують вміння аналізувати,аргументувати власну думку. Роботу в групах вважаю досить ефективною,бо вона створює атмосферу співробітництва.
Технології колективно-групового навчання використовую, бо вони передбачають спільну роботу всього класу. Подобаються дітям «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Мозковий штурм».
Практикую уроки,на яких транслюються реклами, відбуваються презентації. На таких заняттях панує новизна і сучасність.
Більшість інтерактивних уроків проводжу з використанням ІКТ. Практикую інтегровані уроки.
Використовуючи у своїй роботі інноваційні технології завжди пам’ятаю,що вони повинні бути не власною ціллю, а приносити користь школярам.
Провести урок математики не просто. Для цього треба багато знати і вміти, відповідально ставитись до своїх обов’язків. Яке це щастя, коли виявишся необхідним для юних сердець ,якщо збагнеш їхні помисли, а вони відплатять тобі вдячними очима.
Фінал ХХХ Міжнародного чемпіонату з розв'язування логічних математичних задач
Засідання РМО вчителів математики і фізики
Усі НовиниБерезень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | ||||
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |