Рік народження -1980
Освіта – вища
Вчитель - фізики, математики та інформатики
Педагогічний стаж – 11 років
Система освіти постійно вдосконалюється, оновлюється, зазнає змін. Сучасний темп життя вимагає від учителя вміння поєднувати традиційні методи навчання з новими, заснованими на більшій інформативності, наочності. Невід’ємним сьогоднішнім елементом освіти стали інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ).
Використання інформаційних технологій для активізації пізнавальної діяльності, на мою думку, може відбуватися на всіх етапах процесу навчання:
• під час уроків (при поясненні нового матеріалу, закріпленні, повторенні, контролі, при цьому для учня він виконує різні функції: учителя, робочого інструменту, об'єкта навчання, співробітника колективу);
• при виконанні домашніх завдань (як довідник, тренажер, інструмент);
• при виконанні творчих робіт, при роботі над проектами;
• при поглибленому вивченні предмета.
Формати використання ІКТ при вивченні математики:
Використання ІКТ на уроках математики, на мою думку, позитивно впливають на формування таких особистих якостей школярів:
• сприйнятливості
• чутливості
• самостійності
• спостережливості
• допитливості
• креативності
• розсудливості
• відповідальності
• старанності
Фінал ХХХ Міжнародного чемпіонату з розв'язування логічних математичних задач
Засідання РМО вчителів математики і фізики
Усі НовиниЧервень 2019 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |